livetarmode

blog about fashion and more. Fashion is important to show who you are! // love ♥JULIA♥

sorry

Kategori: Allmänt

sorry att jag inte gjort något inlägg på jättelänge!

Jag tänkte göra veckans person... Och det kan vara vem som helst! Jag kommer lotta ut en av er som har skrivit komentar... Och om inte någon har skrivit en komentar tar jag en kändis eller nåt sånt! OKEJ???

Så skriv en komentar om ni vill vara veckans person!
OJ! jag glömde nästan... Det är varje måndag.

om ni VILL får ni skriva eran e-mail adress. iså fall kan jag skicka om ni har vunnit eller inte vunnit. Och om ni har vunnit får ni själva om man vill att jag ska skriva lite fakta om personen?! 

okej men jag tänkte avsluta detta inlägg med att några exempel på bloggar:

www.Filippa-fosia.blogspot.com

Fokis.se

lisafilippa.blogspot.com

hann inte skriva mer men ses!



Kommentarer

  • alice säger:

    Hej ja vill gjärna vara med i din lilla tävling med den här veckans person! :)

    hej då /alice

    2011-03-07 | 19:31:31
  • krux säger:

    Du skulle göra ett inlägg är jag var med i panfu!Vi träffades en gång,MINNS DU?Och du sa att du skulle ta bild och lägga in den i din blogg.

    2011-03-09 | 13:58:51
  • jag säger:

    ja förlåt krux

    men det har bara inte blivit av

    2011-03-14 | 11:27:00

Kommentera inlägget här: